guess who's back

Publicerad 2013-01-16 23:58:27 i Allmänt,

jag hade i princip glömt bort att jag har en blogg. fyra veckor i sverige, det kan lätt bli så då. nu är jag iaf tillbaka. tillbaka i min lägenhet, med min garderob, mitt kök och min fina fina pojkvän. det är himlans skönt. jag har haft lite mer jetlag än vanligt så det senaste dagarna har mest gått åt att vakna till liv, packa upp, tvätta, städa och nu packa igen. imorgon åker vi till poconos och stannar till söndag. jag önskar att mina ljuvliga swedes hade varit där. poconos det första året när med jenny, taip, jacob och corinne var det bästa och inget kommer att toppa det. detta året hoppas jag på massa snö och bra skidåkning. jag har lovat mig själv att inte åka några svarta backar. sist lyckades mike övertala mig och jag grät hela vägen ner. det misstaget gör jag inte om. dags att hoppa i lite kläder. jag och shelly ska fira hennes promotion på la tolteca. bättre mexikansk mat får man leta efter.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela