mama mia

Publicerad 2012-01-05 03:20:48 i Allmänt,

onsdagen har gatt av bara farten, det kanns som att jag at frukost alldeles precis. tyvarr har jag inte fatt gjort sa mycket som jag planerat. eller lat mig saga det igen, tyvarr har jag inte skrivit lika mycket pa min uppsats som jag hoppats. dock har jag fatt gjort mycket annat. haha. som lagat scones, kladdkake muffins och turkey meatballs. jag har ocksa ansokit om csn, gjort yoga och stadat min garderob. det var just detta jag var radd for, jag distraheras sa latt nar jag forsoker plugga har hemma. jag ska nog fa ner nagra rader till innan det ar dags att lamna in for kvallen. imorgon beger jag mig till city for att spatsera runt lite, hamta mina transcripts och passa lille jack. a date with the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela