vilken givande sondag!

Publicerad 2012-04-22 23:14:27 i Allmänt,

idag ringde jenny och vackte mig, 15.30! ah jag dor sa skont det var att sova. nu sju timmar senare sa vantar sangen igen, vilken givande sondag. haha. men det kan inte hjalpas, jag har skola tidigt imorgon sa det ar bast att komma i sang i tid. nagot sager mig att jag kommer att vara riktigt utvilad imorgon. dagens fragor har varit 1, hur mar bira idag? 2, undra om saras bebis kommer att vara i magen eller i famnen pa hennes baby shower? 3, hur mycket kan man sakna nagon?

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2012-04-23 15:49:51

Vad hette du nu igen? :) Jag var bakfull även imorse när jag vaknade.. lägg ihop ett plus ett så kan du nog förstå hur illa jag mådde igår.. skjut mig typ! :) hihi <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela