I (heart) PA party

Publicerad 2011-03-22 02:32:10 i Allmänt,

jag planerade att ladda upp bilderna från lördagens galej. men mitt tålamod tog slut efter en bild. jäkla skit internet. ibland går det snabbt och lätt, men ibland är det så l å n g s a m t. men för att sammanfatta lördagen så skulle jag vilja säga att den var top notch. jag stängde mina ögon lite över tre och då dunkade fortfarande musiken högt. det var mindre trevligt att städa undan de hundratals tomma ölburkarna, och alla söndertrampade pretzeles, men vad gör man inte.


jag sov till lunchtid i söndags, och efter att jag röjt undan i lägenheten så kom mike och hämtade upp mig och vi begav oss i rask takt till sabrinas. ah jag tror sällan att mat smakat så bra. sabrinas mat är utan tvekan värt den där timmen man måste vänta för att få bord. resten av kvällen bjöd på två hemskt bra filmer och massa mys i soffan. det var en perfekt söndag!

nu är måndagen avklarad. den längsta dagen på veckan. jag är i skolan 8-19.20. sådär ball, och när jag väl kommer hem är jag mer död än levande. imorgon jobbar jag 9-17 och om jag känner mig själv rätt så borde jag somna in ganska snart för att vara människa imorgon.

förresten, idag är ingen vanlig dag idag är världens bästa pappas födelsedag, hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela