check!

Publicerad 2011-03-23 21:13:36 i Allmänt,

jag har spenderat hela eftermiddagen framför min mail, vilket har gjort att jag kan bocka av en hel del från min to-do lista. skönt. och ännu skönare kändes det när pappa ringde. jag skulle egentligen åka till washington på fredag med min art class, men min crisis intervention lärare har lagt in två prov så nu kan jag inte längre missa den lektionen. så ingen trip för min del på fredag. men jag och pappa bestämde att vi skulle köra en dagstrip till washington när han kommer i maj istället. jag gillar det!

Kommentarer

Postat av: me

Publicerad 2011-03-24 16:08:48

in case you need to cheer up.



http://i.imgur.com/QP0VD.jpg

Postat av: annica

Publicerad 2011-03-24 21:35:54

thanks Me!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela