always? yes!

Publicerad 2011-03-29 16:19:11 i Allmänt,

det blev en spontan sleepover hos min älskade igår. alldeles underbart. när han åkte åkte till jobb så hoppade i gårdagens kläder och spatserade upp till starbucks. det kändes skönt att inte vara på väg någonstans. vanligtvis har jag tusen saker att bära, och stressar för att hinna inom wawa innan jag springer till bussen. idag tog jag min tid, åkte bussen hem, och nu sitter jag här och avnjuter min latte.

min lärare kom fram till mig när jag stod och väntade på bussen efter class igår. hon sa att min uppsats var very well written och perfectly presented. då blir man glad. så blir man enormt glad. speciellt när man gått och oroat sig över redovisningen sen man såg den i kursplanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela