can i cry the day you leave?

Publicerad 2010-09-02 04:00:52 i Allmänt,

om en månad kommer den nya au pairen. en månad. och hur mycket jag än klagar, och hur färdig jag faktiskt är som au pair, så börjar det kännas lite trist. jag kommer sakna dom, jag insåg det ikväll när vi satt i soffan och mös. dahlia frågade om hon fick gråta den dagen jag åkte, och om jag kunde lova att svara när hon ringde mig i framtiden. brody sa att han skulle drömma om mig varje natt, och tänka på mig varje dag. and wish me lots of happiness. därefter satt vi och prata länge länge om hur mycket vi skulle sakna varandra. det fick sitt slut när dahlia sa oh my god, arent you going to miss micah so much? you are always with him.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-02 21:32:11

VEM KOMMER INTE ATT SAKNA DIG??? ALLA KOMMER DET!!

Postat av: me

Publicerad 2010-09-02 21:54:57

don't steal them.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela