crayfishing, sushi, soccer, och massa mys!

Publicerad 2010-09-27 04:30:14 i Allmänt,

är det inte meningen att man ska känna sig utvilad på söndagkvällen? här ligger jag och är sliten som få och fasar inför kommande veckan. förutom shoten jag tog i lördags som krävde två armhöjningar för att gå ner, så har jag inte gjort något mer ansträngande än vanligt. tvärt om, i fredags lekte jag och mike gammalt par 75 år och somnade in till food network klockan elva, efter att ha ha shoppat på target och tittat på de söta djuren på petsmart. på lördagen sov vi länge länge, och sedan tog vi en promenad i en lite söt skog med en ännu sötare liten fors. vi vadade runt och letade kräftor, samt byggde en liten fördämning. då sjönk vi ner till våran normala ålder igen, om inte lägre. lol. kvällen bjöd på sushi och öl, härlig combo?


jag insåg inte förän jag satt i bilen på turnpiken imorse hur tungt mitt huvud egentligen var, vad tänkte jag med? jag borde vara kvar i sängen. istället var jag på väg till barnens fotbollsmatcher. jag kanske försökte bevisa såhär sista veckan att jag verkligen är den bästa au pairen någonsin? haha. jag genomled dagen, och september månads au pair möte, och nu är det dags att somna in.

Kommentarer

Postat av: me

Publicerad 2010-09-27 19:34:45

you didn't mention how you ran out of the creek when there was tiny crayfish by your foot :) thanks for building a dam with me, it was sweeeeet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela