tisdag och 12,5 timmars arbete

Publicerad 2010-09-29 03:14:12 i Allmänt,

idag har jag jobbar 12,5 timmar. ni läste rätt, 12,5 timmar. men helt otroligt vad snabbt dagen gått. jag och micah tog all tid i världen i morse. vi åt frukost länge länge, tittade lite på TV, klädde på oss, tittade lite mer på TV och bara mös. därefter spenderade vi några timmar på mallet. äntligen har jag fått inhandlat alla presenter till famlijen! för man måste ju tacka för de senaste 2 åren. i eftermiddag har vi napat, och därefter gjort lite ärende. jag kommer sakna våra hektiska dagar! lol.

jag har precis online shoppat för $ 0.41. det får bli så när det stramar i plånboken. nu ska jag krypa ner under mitt täcke och se gårdagens avsnitt av gossip girl. det är precis vad jag behöver. det, plus min mamma. och min pappa. och min syster. jag saknar min familj lite extra idag. antagligen för att jag fått min biljett.

godnatt!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-09-29 16:48:13

Vad ska du ge för presenter till familjen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela