pho, och höst höst höst!

Publicerad 2010-09-01 18:57:01 i Allmänt,

jag borde få pris som augusti månads sämsta bloggare, det instämmer jag på.

igår åt jag och mike pho. det har kommit till att bli ett favorit stället. när jag vill dit, så kan han sällan säga nej. och jag erkänner, jag utnyttjar det. hihi.  det är så attans gott. jag skulle kunna äta det varje dag, morgon middag och kväll. och ps sara, dit ska vi ta dig efter vi hämtat dig på flygplatsen. så ät inte för mycket på planet!

ja, jag instämmer, det ser riktigt osmakligt ut på bilden. pho måste helt enkelt upplevas!



har jag nämnt att jag vill ha höst? höst höst höst. bort med stekande sol och kvävande kvavhet. ge mig HÖST! men inte bara för att jag är trött på sommaren, utan också för att jag vill börja packa ner sommarkläderna i den jättestora förvaringslådan jag köpt. den är så pass stor, så att jag klämmer ihopa mig ordentligt mycket, så tror jag nog att jag skulle kunna få plats.

om man kanske skulle köra upp till starbucks och handla en iskaffe innan plikten kallar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela