i knew it!

Publicerad 2010-09-15 05:00:00 i Allmänt,

enligt min statistik har jag det senaste året haft mellan 1 och 4 besöker om dagen. och jag vill inte påstå att jag är någon storbloggare direkt, jag menar louise påstår ju till och med ett det börjar likna twitter här, men fler än så är det som läser min blogg. så jag tog jennys tips och mejlade till support. och mycket väl, jag hade råkat ta bort koden i stilmallen. som det kan bli!

efter kvällens matintag hemma hos jenny befinner jag mig just nu i enorm matkoma. sara sover gott här bredvid mig och jag satsar alldeles strax på att göra detsamma. först vill jag bara påminna om att jag bara har 2 veckor och 3 dagar kvar som au pair. halleluja! dock börjar jag redan få separationsångest men det får bli ett senare problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela