hösten, jag saknar dig så!

Publicerad 2010-09-15 22:05:27 i Allmänt,

jag och sara är rejält bra på att fika, det har vi alltid varit. det är lite av vår grej. idag spenderade vi morgonen på en parkbänk inne i rittenhouse, drack kaffe och åt en bagel. jag fick också stillat mitt shoppingbehov, i form av en kalender. med alla dessa datum jag har framför mig så kändes det ganska klokt!

.. som om det vore en helt vanlig dag i malmö. ljuvligt!

och när vi gick runt där och svettades, och frös, och sedan svettades igen, så kunde jag inget annat än att längta ännu mer efter hösten. alla fina sjalar, stickade tröjor och stövlar. och affärerna som fått in så fina kläder gör det inte lättare för mig. kom igen hösten, jag saknar dig så!

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2010-09-16 23:07:01

Hej!

& tack för senast, en underbar semester hade vi verkligen. :-)

Höst i all ära men njut av den värmen ni har så länge ni kan om än ni börjar bli lite trötta på den. Vi har haft riktig höststorm med regn och träd som i princip låg ner på marken igår...uiii, inte kul. :-)

Håller tummen att "avskedet" inte blir allt för tufft och att du kommer att trivas finfint framöver också. All lycka & Varm Kram.

//MammAnn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela