and last but not least there is micah

Publicerad 2010-09-30 17:43:19 i Allmänt,

jag startade min morgon med att gå 17 blocks i blåst och en sjuklig kvav värme. därefter väntade jag på tåget i en halv timme. härligt.

man kan säga att det idag är min sista dag som au pair. imorgon kommer jozzy och det känns aningen konstigt måste jag erkänna. därför ska en sista middag med familjen avnjutas ikväll! barnen ska få presenter och missy och larry likaså. samt att jag ska ge dom mitt tack-brev. det är fint, jag är stolt. det tog mig inte många minuter att skriva det, jag bara slängde ner mening efter mening på mitt pappar. när jag skriver last but not least there is micah, and what is there not to say about micah? så inser jag att jag sitter och stortjuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela