6.30 am GODMORGON!

Publicerad 2010-09-29 19:49:50 i Allmänt,

gästrummet som jag sover i ligger vägg i vägg med micahs rum, mitt emot brodys och snett emot dahlias. klockan 6.30 am vaknade jag av att micah ligger och kallar på mig. i tio minuter upprepades mitt namn, ibland lite gnälligt, ibland glatt och ibland ilsket. själv låg jag och bara väntade på att någon skulle gå in och hämta honom. därefter fick brody ett utbrott och började slänga muffins runt om sig i hallen, jag tror nog att en flög mot min dörr. sedan gick dom ner, och jag trodde att jag skulle kunna somna om. men icke, gästrummet ligger också ovanför köket. och när mina barn startar sin morgon, så är det i full fart och på högsta volym.

.. med detta ville jag ha sagt att jag förtjänar en nap nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela