meadowbrook, PA

Publicerad 2010-10-12 19:13:04 i Allmänt,

herregud, jag har inte bloggat på flera flera dagar. men man vill ju inte spendera all sin tid framför datorn när man bara har två veckor kvar i staterna. sen jag senast skrev så har jag hunnit med att slå klackarna i taket på madriver, jobbat (som en icke au pair), tittat på phillies, spelar mariocart, ätit nattamat, gått på kalas, lagat köttbullar med potatis och lingon, druckit kaffe och njutit av varje minut. jag njutar av att bara vara. speciellt när det är columbus day och mike är ledig.

idag är en fin dag. tidigt imorse tog jag tåget från media till jenkintown. jag precis druckit en kaffe hos leena och  nu tänkte vi ta en liten nap. min hals känns som ett rivjärn och jag blir anfådd av minsta rörelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela