welcome back to the US

Publicerad 2010-05-02 01:52:23 i Allmänt,

ikväll erbjöd jag dahlia $10 för ett kinderägg som jag köpt med mig från sverige. då har det gått långt. tyvärr gav hon inte med sig. snopet! istället stal jag en liten bit av brody när han inte såg på.

det är sånt här jag sitter och tänker på i min ensamhet när jag jobbar en lördagkväll, och mina vänner är NY och svirar. det, plus att mina tre senaste måltider har varit pizza, hamburgare och återigen pizza. det är precis vad jag sitter och stoppar i mig i skrivande stund. men det är ju insidan som räknas ;) välkommen tillbaka till USA.

dagen har spenderats hos mike's föräldrar. låg ute hela förmiddagen och stekte i solen. det var 32C. jag klarade en halvtimme sen fick jag förflytta mig till skuggan. och här sitter jag ändå med solfrossa. vi avslutade med lite bbq innan jag begav mig hemåt.

nu flyttade jag denna spetsiga bakdel till soffan, där jag planerar att spendera lite tid framför gossip girl.

tjing!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2010-05-02 12:41:09

oookej bikini har jag glömt skriva på min packlista. men nu fick du mig att komma på det. check! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela