just my size!

Publicerad 2010-05-31 03:28:57 i Allmänt,

här sitter jag i soffan, söndag kväll och helt slut. barnen sover gott på ovanvåningen och jag göra alldeles strax krypa ner gott med dom. föräldrarna är på bröllop och jag arbetar över natt, så i har en mysig liten sleepover i mitt rum. det är ju inte precis första gången, men att sova själv i huset med alla barn känns sådär. det blir ju ingen djupsömn om vi säger så.

helgen har varit bra. fredagen bjöd som sagt på trevligheter i manyunk. margaritas, mat och trevligt sällskap. lördagen gick av bara farten, och vi gjorde absolut ingenting alls. dock tog vi en cykeltur på 3,2 mil. det var kämpigt, och har resulterat i att jag knappt kan sitta idag. men solen strålade och det var ack så trevligt. denna söndag startade tidigt. det kvava jävla vädret gör det omöjligt att sova på morgonen. så jag och min kära tog en mysig förmiddags promenad längst south street. det blev smoothies och lite shopping, jag hittade en tröja - just my size ;)

 

nä om man kanske skulle ta och lägga sig, barnen brukar vakna runt 6 på morgonen. och om jag känner mig själv rätt så bör jag vara utvilad. 

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela