i have created a monster

Publicerad 2010-05-27 04:19:56 i Allmänt,

här sitter jag, i min säng och dricker chokladmjölk. mm. och bara tittar runt och njuter. jag har städat mitt rum ikväll. inte en enda pryl ligger på fel plats, och alla kläder är nytvättade och vikta i sina lådor. alla onödiga papper är slängde och böckerna står fint staplade. samt att jag tog mig an lekrummet, jensan inspirerade mig. ja, i skrivande stund känner jag mig lite stolt över mig själv.

i have created a monster. jag vet inte vad det tog åt micah ikväll, men det var såpass illa att vi fick lämna baskin robins och ta med glassen hem. han skrek, och skrek, och skrek lite till. inte för att han var ledsen eller arg. utan nej, han trodde att han var rolig. och när jag sa till honom så skrek han ännu högre och tyckte att det var ännu roligare. folk tittade på mig som om jag hade noll kontroll. fy så hjälplös jag kände mig. jag har fortfarande huvudvärk. vilket monster!  

jag längtar till morgondagen. först tänkte vi alla inviga pluttens pool och på kvällen är det the drake som står på schemat. lite öl på en solig uteservering, men ljuvligt sällskap, klingar ganska bra i mina öron.

dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela