en solklar sommardag

Publicerad 2010-05-06 17:01:17 i Allmänt,

jag skrev det på fejjan, och jag skriver der här - det var en mycket mycket bra onsdag. den startade med en mysig promenad och lite lekplats lek tillsammans med den nya au pairen sandra. solen sken och micah var exemplarisk. därefter bar det av till IKEA för lite lunch tillsammans med plutten och jensan. mmmm.

kvällen bjöd på playdate deluxe hemma i min trädgård. jensan kom med alla hennes barn och vi grillade korv och bananer med chocklad. kontrollerad kaos skulle jag vilja kalla det. därefter kom plutten, sandra och leena. och plötsligt stod mike utanför dörren också. surprise! :) barnen somnade in, phillie's vann, och timmarna efter spenderades i min trädgård med öl och mys.

nu är det fan sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela