en lååång fredag

Publicerad 2010-05-15 05:40:53 i Allmänt,

herregud det här har nog varit den längsta arbetsdagen på länge. 8 - 18, med micah hela dagen. brody lämnade jag i skolan runt nio och hämtade klockan tolv. dahlia hade pickup klockan tre och därefter åkte vi allihopa och handlade och for hem och bakade en kaka. och med 5,5 timmars sömn i bagaget så var jag inte riktigt på hugget. tur att plutten sällskapade mig större delen av dage, och att jensan kom på playdate med hennes lilla pojke. annars hade jag nog gått under. jag hurrade högt när missy och larry kom in genom dörren klockan 18.

ikväll tog jag ett moget beslut. när de övriga gick ut och skaka rumpa så drog jag mig hemåt för att få lite sömn inför morgondagen. mycket tråkigt får jag säga, men oj så nödvändigt. jobbar 9 - 14.30 imorgon. på en lördag. mitt schema är kiss kasst värdelöst denna vecka. men nu är det bara lördag kvar och jag ser ljuset i tunneln. imorgon  bjuds det på grill hemma hos min kära som sedan följs av en utgång. jag längtar redan.

sov gott mina kära vänner,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela