26 maj 2010

Publicerad 2010-05-26 19:33:42 i Allmänt,

idag strålar solen här i jenkintown. det var så att jag och jensan höll på att avdunsta när vi låg och lapa sol i hennes trädgård i förmiddags. 31 grader varmt, för att vara exakt. och inte ett moln på himmeln. men man ska väl egentligen inte klaga.

det är onsdag vilket betyder att jag jobbar kväll. den stora frågan är vad jag ska göra med alla mina tre barn? man  kanske borde ta upp dom till cheese cake factorys uteservering. m-m-mm. visserligen hade dem säkerligen uppskattat mc D lika mycket, men absolut inte jag.

som sagt, idag är det onsdag, och imorgon är det redan torsdag. om bara denna dag kan passera så känns det liiite lättare. jag ser fram emot helgan. magkänslan säger mig att den kommer bli riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela