you think too much, brook davis

Publicerad 2010-02-23 05:33:16 i Allmänt,

jag har jobbat 11 timmar idag, det förklara min frånvaro i bloggen. dagen, från morgon till start, har spenderats med micah. förmiddagen startade som planerat downtown kringvandrades i solen. detta följdes av en lunch på pizza hut och ett besök i godisaffärer efter att micah fått enorma cravings. och därefter tog vi en lång skön nap samtidigt som jag såg damkronorna förlora mot USA. jag satt också bänkad när curling tjejerna förlora mot canada. vilken tur jag har att det är OS just denna vecka när jag har noll socialt umgäng och kan behöva all hjälp jag kan få för att underhålla mig själv.

imorgon jobbar jag förmiddag sen väntar skidåkning, fast jag är lite kluven. tycker jag verkligen att skidor är så pass roligt så jag kan tänka mig att göra det en hela eftermiddag helt själv? alldeles ensam. utan en kotte jag känner. ingen att skratta med när jag ramla, och heller ingen att mysa med i liften. visserligen heller ingen som puttar med ut för de svarta backarna, det ser jag dock som ett plus. vi får helt enkelt se hur jag gör!

godnatt kära vänner, puss!

ps. fyra dagar kvar! det jenny, det är snart.

Kommentarer

Postat av: Jenina

Publicerad 2010-02-23 06:33:21

Ja det ger jag dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela