stbx och panera

Publicerad 2010-02-17 21:00:56 i Allmänt,


igår hände det som verkligen inte fick hända. jag åkte och tankade och hade micah med mig i bilen. under tiden jag väntade satte jag mig i baksätet och busade lite med honom och när tanken var full ville jag öppna dörren och kliva ut. men tji fick jag, barnsäkert! attans. jag fick klättra över till förarsätet. och med barnstolar och allt vad jag har i min bil så är det fan inte mycket plats över. jag bad till gud över att ingen såg mig! haha.

det jobbiga med att packa är att man en gång inom kort behöver packa upp allt igen. och tvätta, och lägga in. det är nog fan bland det jobbigaste jag vet. i övrigt har det varit en bra dag som har spenderats med jensan och plutten. först stbx och sen panera. nu sover lillen och jag har precis packat klart. jag jobbar till halv tio ikväll, men om några timmar kommer mike. det ska bli dö mysigt.

nej nu ska jag skriva en kom ihåg lista över saker som måste ner i resväskan innan den stänga, och vad jag måste ha i mitt handbagage för att överlever den 5 timmar långa flygresan.

hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela