mina barn..

Publicerad 2010-02-24 05:23:40 i Allmänt,

ikväll uppskattade jag att lägga mina barn. jag uppskattade med andra ord att jobba. dom var så jäkla söta, alla tre, på sitt eget sätt. micah har börjat prata lite smått. innan jag la ner han i hans crib så kramade han mig, tittade på mig och sa night night. därefter tittade jag och de stora barnen på hannah montana i deras säng, brody somnade med huvudet på min mage. jag och dahlia fortsatte att titta en stund och innan hon somnade in sa vi the shamal. jag kan den nästan nu, och då ska det nämnas att den är på hebreiska.

det var med andra ord en fin kväll med mina barn. nu tänkte jag alldeles strax själv somna in. jag är hemskt trött!

sov gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela