insnöad

Publicerad 2010-02-10 19:32:03 i Allmänt,

oj vad insöade vi är. det är helt sjuk. det bara vräker ner, som om det aldrig kommer att sluta. men det hoppas jag verkligen att det gör. jag är trött på snö och blask. ge mig solsken, vår och kärlek!

när imorgon passerat så är det helg. äntligen! och inte vilken helg som helst. jag ser fram emot vartenda lite händelse från fredag när jag slutar runt middes tid, till måndag eftermiddag när jag börar jobba igen.





förra helgen hade också sina ljudglimtar.. :)

Kommentarer

Postat av: Jenn

Publicerad 2010-02-10 20:58:48

hahahahah oh my gosh...what a fun night...lol thanks to the blow game...im sure we will be playing that all the time now!! the pictures are soooo funny!!! haha cant wait to do it again!!!



xoxo

JENN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela