here comes the sun

Publicerad 2010-02-11 03:02:30 i Allmänt,

utan att överdriva, så har jag aldrig sett såhär mycket snö i hela mitt liv. vi har varit insnöade från morgon till kväll och med ett 15 minuters undantag på baksidan så jag har inte lämnat huset. just nu klättrar jag på väggarna med andra ord. jag hade gjort vad som helst för en peppermint mocha på stbx tsm med vännerna. det är väl inte för mycket att begära? jag hade nog kunnat åka pulka dit, det är nedförsbacke hela vägen. hemåtfärden hade dock blivit lite jobbigare.

i skrivande stund sitter jag i min morgonrock, nyduschad, och väntar på att första lagert nagelack ska torka. om en stund tänkte jag prova lördagens outfit. jag unnade mig en ny klänning. jag menar, det är ju inte varje dag man fyller år. hihi. tyvärr ska det bli -10 grader, det är jag mindre taggad för.

update:
nu har första lagert torkat. andra med för den delan. dock berättade jag aldrig om den hemska upptäckten när jag tog bort resterna av vad jag målat på för några veckor sen. jag gned och hade mig men märkte tillslut att de två fläckarna, en på varje tå, som jag försäkte få bort inte var nagelack - det var blåmärke. efter detta kan vi konstatera att jag kommer att tappa den ena tånageln ytterligare en gång samt att den andra inte har återhämtat sig fullt. det känns riktigt jävla trist kan jag be att få tala om.

jag vill också tillägga att jag i skrivande stund har ett stort leende på läpparna, trots detta snöoväder. det känns bra.

Kommentarer

Postat av: Jenina

Publicerad 2010-02-11 03:41:09

Good job Annica. Good job:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela