12 februari

Publicerad 2010-02-13 01:08:24 i Allmänt,

jag har haft en fin fredag. måendet har väl varit sådär men jag jobbade bara till ett. därefter napade jag, gjorde något ärende och tog en sväng inom mallet. nu ligger jag redo och väntar på att sällskapet ska ringa. ikväll väntar mys hos plutten, tillsammans med jensan och taipan. vi planerade en stor middag med gottig efterätt, men som det ser ut nu så blir det kinamat, haha. energi till att åka och handla mat och stå framför spisen i en timme finns inte ikväll. det är visserligen lika smarrig så jag ska inte klaga.

imorgon kväll bir det lite birthday lunch med famlijen, vännerna och mike och på kvällen väntar all you can eat sushi och utgång. jag planerar tjock, men behärskad, dimma.

hörs kamrater,
puss!

ps. ingen har förut skottat en parkeringsplats till mig. det är kärlek.

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2010-02-13 10:50:52

grattis grattis annica :). hoppas ni får en superdag. pusspusss

Postat av: Louise

Publicerad 2010-02-13 14:07:07

congraaats annicu! jag är inte alls avis på sushin ni ska ätaa. pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela