when time is running by

Publicerad 2010-12-07 18:20:09 i Allmänt,

idag har jag varit och snippsnappat några leverfläckar. äckligt? ja. smärtsamt? nej. det kändes knappt. tacka gud för bedövning. jag har också myst hos kollega samt varit en sväng på nova med mamma. om en liten stund ska jag till min kära faster martzy och dricka kaffe. det är min tisdag, mindre stressig.

imorgon blir det andra bullar dock. jag jobbar halv sex till tio, näringslivet i malmö har frukostmöte. därefter sätter jag mig på nästa tåg till stockholm. äntligen ska jag få träffa mitt tjockisbarn! på torsdag morgon har jag min visum tid på the us embassy. och jag ber till alla högre makter att allt går smidigt. det finns ingen energi till att fixa och dona mer, nu vill jag bara komma igång med mina studier och tillbaka till vardagen. om det inte varit för min mamma, pappa och syster, så hade jag velat att tiden bara skulle rusa iväg. men nu börjar tankarna om saknad smyga sig på, jag ska ta vara på vartenda vaken minut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela