I'm good to go

Publicerad 2010-12-13 19:12:12 i Allmänt,

sex dagar sedan förra inlägget. skandal. det har varit en intressant vecka, och omtumlande. jag vet inte var jag ska börja ens så jag bestämmer mig för att inte skriva något alls om den. dock ska det nämnas att jag fick mitt visum uppe i stockholm. I'm good to go. samt att jag träffat mitt tjockisbarn och plutten. det var alldeles underbart.

vänskap. hmm. det är så jäkla lätt att bara snacka men när det kommer till kritan så vore det som ingenting hänt. tillbaka på noll. men jag säger inget mer, så har jag ingenting sagt.

Kommentarer

Postat av: Grinders.se

Publicerad 2010-12-13 19:35:23

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela