I'm as ready as I'll ever be!

Publicerad 2010-12-18 01:02:48 i Allmänt,

jag har spenderat den senaste timmen med att försöka packa. det har gått ganska bra. jag har redan insett att jag måste lämna kvar hälften, samt att det är femton gånger lättare att packa under sommarhalvåret. det pirrar i hela min kropp. om tre dagar så får jag träffa min älskade. två dagar senare får jag träffa mina kära små barn. sedan är det julafton, och efter det så väntar poconos. därefter nyår, mikes födelsedag, och så förhoppningsvis en flytt. sedan kör skolan igång med orientation week, placement test and so on. Im as ready as I'll ever be!

först ska en sista helg avnjutas med nära och kära. ikväll var det julafton hos pappsen, imorgon middag med alla fina vänner och på söndag här hemma hos mamma.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela