gott nytt år allesammans!

Publicerad 2010-12-31 21:39:22 i Allmänt,

min kära har varit ledig hela veckan och det har varit alldels underbart. vi startade med fyra dagar i poconos, vilket var hysteriskt roligt. dock saknade jag förra årets sällskap. jag önskar så att jensan, taip och plutten kunde varit där. och en liten leena. och corinne. det stormade och snöade så någon skidåkning blev det inte. och dagen då solen sken så lyckades vi sova fram till eftermiddagen. som det kan gå. men lyckat var det allt!

jag har också hämtat nycklarna till min lägenhet och flyttat in sakerna som jag haft i abbington. jag längtar tills allt är färdigt och jag har min alldeles egna lägenhet igen. visserligen har jag en roommate, men det kan jag leva med. hon verkar normal, till och med trevlig.

nu ska jag ta en powernap innan jag gör min fin för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela