god jul!

Publicerad 2010-12-25 05:32:07 i Allmänt,

jaha, så då var det julafton idag. tredje året hemifrån. och vänner, låt mig säga, det blir inte lättare. nä fy fan. jag önskar inget hellre än att jag bokat min biljett hit en vecka senare. men gjort är gjort och jag har gjort det bästa av dagen. konstigt det lät? ohwell, men med alla onda ting så kommer det något gott. för äntligen fick jag träffa min kärlek. honom har jag saknat av hela mitt hjärta. jag har också kramats med mina barn samt haft en heldag med leena. utöver detta har jag druckit starbucks vanilla latte, ätit massor av snacks och sjungit julsånger. vi ska inte heller glömma att jag var på lägenhetsvisning i tisdag som resulterade i inflyttning nästa vecka. åh vad jag längtar! det kommer bli himmlans bra.

jag hoppas alla där hemma hade en fin julafton.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-25 23:39:49

Hoppas verkligen du också haft det riktigt bra. Kul att det löst sig med lägenhet, kanske kommer vo oc hälsar på framöver. :-)

Varma kramar!

//MammAnn

Postat av: Martzy Nilsson

Publicerad 2010-12-26 09:30:06

Jag förstår din vånda, inte lätt att vara på två ställe samtidigt även om du helst skulle vilja det. Men snart är julen över och du har fått en lägenhet, Grattis. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram Faster Martzy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela