annica och mike

Publicerad 2010-04-05 04:16:34 i Allmänt,

i lördags startade jag och mike dagen klockan 2pm. det var helt enkelt omöjligt för mig att öppna ögonen innan. och med tanke på fredagens top notch super lyckade utgång var det nog inte så konstigt. vi satt ute i solen och anvjöt en lång fin lunch. därefter cyklade vi en himlans många miles för att få smaka på philly's bästa glass. och oh my god så gott det var. han är den bästa jag vet!

mina ögon är sådär mysigt svullna, och mikes tunga är trevligt röd efter glassen. cykeln på bilden är utan tvekan den mest vackra cykel jag någonsin sett.

Kommentarer

Postat av: me

Publicerad 2010-04-05 05:56:12

One of the best looking bikes on one of the best looking blogs :) jag sover inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela