godnatt!

Publicerad 2009-09-03 04:02:28 i Allmänt,

vilken dålig uppdatering det har varit här då. hm. i skrivande stund jobbar jag. men dahlia och brody är hos karen så läggningen var rena semestern. jag har minglat med micah hela dagen och efter några gung hit och dit så somnade han gott in runt sju tiden. sen var det jag som ordnade det sista med packningen. 

så som jag har längtat så trodde jag aldrig att denna dagen skulle komma, men imorgon smäller det fan. torsdag! jag jobbar 7.30 - 12.30 sen far vi till newark. missy och micah skjutsar mig. 17.40 går mitt plan, 7.25 är jag i köpenhamn. mitt natt försvinner. jag ska försöka sova större delen av resan, vi får se hur det går med det. jag ber till gudarna att jag inte blir sådär hemskt jetlaged.

nej gud så trött jag är. godnatt!
vi ses snart nära och kära :)

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-09-05 12:16:44

jag väntar med spänning på inlägget om känslan att vara hemma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela