update från svealand

Publicerad 2009-09-11 10:02:04 i Allmänt,

stlmh var så bra så. det var underbart att få träffa emma, och efter många om och men så löste det sig med mitt visum också. har jag sagt hur mycket jag tycker om cultural care? hrrm. 
 
nu är jag iaf tillbaka hemma och de senaste dagarna har bestått av mys, middagar och mingel. jag kan bocka av många saker redan, av saker som jag ville hinna med att göra när jag var hemma på en visit. det känns bra!
 
nu återstår det bara en vecka och två dagar, det är hemskt så fort tiden går. men roliga saker väntar. idag är det lite småfikor under dagar och ikväll blir det sleepover hos sara i hbg. imorgon går jag in i dimman hemma hos summer. sedan får vi se vad veckan bjuder på. just nu är jag så hemskt nöjd med att bara vara.. 
 
det är märkligt att känna att man faktist har två hem. jag saknar familjen, mike och plutten och kan knappt vänta tills jag får se dom. men å andra sidan vill jag inte att en enda dag här ska passera så att det blir närmare min resa tillbaka. äsch! 
 
nu börjas det, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela