tiden går snabbt

Publicerad 2009-09-19 00:52:45 i Allmänt,


    
nästa gång jag skriver så är jag tillbaka i staterna, med blandade känslor. självklart kommer jag att sakna alla, men å andra sidan så ska det bli skönt att komma in i vardagen igen. och om tre veckor så kommer ju jensan och sällskapar mig i ett år framöver. hur bra kommer inte det bli? jag har haft det underbart är hemma. 
   
jag pratade nyss med familjen. dom hade precis haft shabbat middag och nu åt dom chockladkaka, brody lovade att spara en till mig. dahlia berättade hur cool hon var i hennes nya örhängen, dom matchade inte. plus att jag fick lova att följa henne till bussen på tisdagmorgon, för det var jättehäftigt eftersom hon alltid blåste pussar när hon satt i fönstret. brody frågade om jag kunde läsa pippi långstrump på ondagkväll för honom och att han fått ett dansande gosedjur som han var så glad över, men han ville inte sätta igång den för det tyckte han var läskigt. micah sa inte ett knyst, men däremot så har han tagit sina första steg. oooh. herregud vad jag saknar dom! 
   
imorgon går vi ju som sagt in på sista dagen här hemma, väskorna är nästan packade och bara några sista saker ska köpas in. som zoegas kaffe och godis till missy och larry. plus att jag ska träffa farmor. resten av tiden ska jag spendera tid med folk som ligger varmt om hjärtat.
  
hörs på måndag skulle jag tro! 

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-09-20 14:06:59

ÅÅÅH. du kommer ha det så bra så :). med jenny å allt. kärlek

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela