tid är pengar, lol

Publicerad 2009-09-24 21:26:08 i Allmänt,

det där med att börja sju varje morgon funkar inte för mig, men med tanke på att jag tidigare idag fick reda på att det kommer att vara så i ett år framöver, så är det väl bara att vänja sig. idag är jag visserligen inte lika trött, men i förebyggande syfte tog jag en 1,5 h nap. vaknade precis upp och nu börjar jag jobba om en stund igen. hann med mallet med plutten och lite ärende tidigare idag också. bra där! jaa för som ni ser så ger ju dessa tidiga mornar och sena kväller mig mer ledig tid under dagen. och om jag lyckats göra något vettigt av den tiden så känns det inte lika hemskt. till våren har jag fått ett ok på att ta en kurs som går under dag, det är underbart med tanke på att motivtionen under våren till child psych. kursen var noll. just för att den låt 19 - 21. det blir nog en foto klass kurs, om jag inte ångrar mig.

vi hörs sen,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela