there's no place like home

Publicerad 2009-09-07 00:30:48 i Allmänt,

det kanske var dags för en liten uppdatering? :) 
 
jag är på svensk mark, och jag kan inget annat än att älska det. resan från newark till köpenhamn gick bra. dock inte smärtfritt med tanke på att jag bara fick någon enstaka timmes sömn den natten, sittandes bredvid en enormt stor människa som var halvt inne på mitt säte. men när jag möttes av jensan, sara, taip och mammsen på kastrup så var allt som glömt igen. ååh vilken känsla! 
    
helgen har varit himmelsk på alla sätt och vid, förutom min enorma jetlag och hemska förkyldning som jag dragit på mig under flygresan hit. inte föräns nu känner jag att jag börjar komma in i rätt tidszoon. det har varit obeskrivligt att få träffa familjen och vännerna igen. det bästa av allt är att allt är som vanligt, det känns som att vi aldrig har varit ifrån varandra. det är som solsken i hjärtat!
   
imorgon far jag upp till sthlm för min ambassad tid. den är på tisdagmorgon men jag och mina kära emma saknar varandra för mycket. jag kommer hem igen på onsdag, så vi hörs då! 
 
KÄRLEK!

Kommentarer

Postat av: Ingrid Nilsson " Farmor"

Publicerad 2009-09-07 11:20:50

Va roligt att Du är tillbaks i gamla SVEDEN

Hoppas få träffa DEJ innan DU åker iväg igen.

Du är alltid så Välkommen

Kraam Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela