SURPRISE!!

Publicerad 2009-09-14 18:33:38 i Allmänt,

ja var ska man börja? min lördag var sjuk. en överraskningsfest? för mig? mina vänner och familj vet sannerligen hur man får mig att le. vilken lyckad kväll! jag skrattade, skålade, kramades och dansade mig genom kvällen. det kändes som världens bästa reunion för min del, någonsin. tack mamma, jensan och bruce som var hjärnan bakom det hela, tack ni andra som hjälpte till och tack till er som kom. jag älskade det!

nu är det snart bara fem dagar kvar, sen åker jag tillbaka. jag ska spendera dom på bästa möjliga sätt. ikväll startar jag med att locka fram the vain tillsammans med lillsis på lilla torg. jag har längtat ihjäl mig efter detta i snart ett år. nu sker det! resten av veckan bjuder på diverse mingel, mys och middagar. you gotta love it!
 
SMACK

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2009-09-15 06:49:00

JAG GILLAR DET! kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela