rain rain go away, come again some other day

Publicerad 2009-09-27 17:58:01 i Allmänt,

jaha, då vaknade man av att regnet slog mot fönstert. matchen inställd. jag som var så laddad. dahlia var dock överlycklig, hon påstår att hennes ben gör ont när hon springer och att det är synd om mamma som får sitta i gräset så länge. lol.

efter en resa tilll sverige som antagligen kostade mig fem gånger mer än vad jag räknat på, så har jag efter många om och men kommit fram till ett nödvändigt beslut - hejdå svensk mobil. det finns helt enkelt inte pengar till det. och med tanke på att jag till och med betalade samtalen från sverige som ringdes till mig så kan ni ju bara lägga en tanke på hur dyrt det har varit. just nu är den bara avstängd, men om någon månad så försvinner abonnemanget. så det blir hej hej telefonkort. fast det är inte dåligt det. och jag lägger nog ett eller två i min utgångsväska så att jag fortfarande kan ringa fyllesamtal och kärleksförklara till mina vänner under som sena nätterna. tihi.

om två veckor sitter jensn bredvid mig. jag längtar tills hon får vara en del av min vardag här. tills hon får ta shots några blocks från south st, skaka rumpa i old city och avsluta med en slice på lorentzos innan vi somnar in där vi började kvällen. åååh. och inte bara det, men också till hon ser på phillie's matcher med mig och plutten, startar morgonen med en iskaffe på starbucks och vandrar många förmiddagar uppe på mallet. skynda dig! :)

.. å detta nostalgiska stycke fick mig att sakna emma jättemycket. tänk vad vi hade, eller nej, tänk vad vi skapade. the time of my life.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-28 11:31:04

Det får mig att börja gråta, I miss you <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela