jetlag?

Publicerad 2009-09-24 03:21:10 i Allmänt,

undra hur trött man får lov att vara egentligen? jag är hemskt trött iaf. och igår likaså, då tog jag tre stycken naps under dagen och sen somnade jag in innan klockan slagit elva. idag har jag dock bara napat en gång. jag kanske fortfarande är lite jetlaged? det har visserligen bara gått tre dagar sen jag kom tillbaka från sverige, men jag trodde inte att det skulle vara så farligt på detta hållet..

till annat, fy attans så bra oth är. helt otroligt! så bra så att jag till och med sparade inspelningarna. det blir till att se dom ytterligare någon gång. nu ska jag lägga mig i sängen och börja titta på dagens nya nerladdning - the office. fick ner alla fem säsongerna på en liten kort stund i förmiddags. det är så bra, jag är kär!

.. och plötsligt börjar micah snacka inne i sovrummet. klockan är snart halv tio. vad är det som händer? hur är det möjligt? ååh.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela