fyra dagar återstår

Publicerad 2009-09-15 23:30:37 i Allmänt,

när jag vaknar imorgon så är det bara fyra dagar kvar i svealand, och hur ska jag ägna dessa? först och främst är det lill lördag imorgon och det ska firas tsm med summer och julie. trion ska återförenas över ett par glas gott. jag gillar det! sedan får vi se hur dagarna artar sig. 
      
fy in i satan vad jag känner för att vara kryptisk. och bara kräka av mig tankar och hat här i bloggen. helt osammanghängande. och helt oförstående för er andra. jag är inte arg, det är jag inte. jag är bara hemskt fylld och laddad av känslor av alla dess slag. gaaah!
  
godnatt!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-09-16 12:53:40

Heej! Det har inte gått så bra med våra dejter. Jag har inget för mig på torsdag om du har ledigt! =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela