the office

Publicerad 2009-09-29 05:38:58 i Allmänt,

åh vilka bra avsnitt av oth och gossip girl det var ikväll. ljuvligt! annars har eftermiddag spenderats uppe på rummet. slutade halv fyra och bestämde mig för att städa upp på rummet. det gjorde jag också, efter två timmars the office. otroligt underhållande! men nu ser det iaf lite trevligare ut här uppe, och tvätten är tvättad.

imorgon kväll är det phillie's match. yeaah! jag hoppas på solsken. eller iaf uppehåll. men först ska jag ta mig igenom en låång dag, som startar med ett möte med min LCC för att gå igenom året som gått. ja ni hörde, nu närmar det sig ett år i amerikat.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-09-29 09:07:03

Lycka till med mötet! Löste det sig med dina beskymmer du hade i somras (betygsskiten)?



Vi får gå på fler Phillies matcher nästa sommar! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela