äntligen - tänker jag

Publicerad 2009-09-27 06:16:20 i Allmänt,

det har varit en höstig lördag, så mycket kyligare än för några dagar sen. jag och m tog en sväng hem till hans familj. åt en macka som absolut hamnar på top fem av bästa mackor. kyckling, mozarella och hot peppers. m-m-mm. där spenderades dagen, mingel och mys. jag gillar det! ikväll jobbade jag - som vanligt. men med sällskap av plutten så blev min lördagkväll riktigt trevlig. phillie's förlorade. men på något sätt kände jag mig ändå lite varm i kroppen efter matchen, för nu förstår jag äntligen reglerna.

imorgon är det söndag, och jag känner mig som 45 när jag tänker äntligen. men ja jag gillar söndagar. det är min enda lediga dag i veckan och helst vill jag bara vara på en söndag. imorgon startar jag med att åka och titta på dahlia som har fotbollsmatch. det känns sisådär med tanke på ett jag är ledig men det kommer bli sött. hoppas på fint väder imorgon.

sov gott,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela