amerikat

Publicerad 2009-09-23 03:26:50 i Allmänt,

då var man tillbaka, tillbaka i vardagen. jag hade det ljuvligt hemma i sverige, med massa mys och roligheter, men jag måste erkänna att det på något sätt känns skönt att sitta där jag gör nu. i soffan på winter rd, framför ett instpelat avsnitt av oth, medans mina barn sover gott på ovanvåningen. fast jag saknar vännerna redan, och att dela min vardagen med dom. oj vilken dubbelmoral, jag märker det. haha. ni förstår säkert! skönt då att jensan kommer om två veckor, ja för ni har väl inte missat att hon emigrerar till amerikat? och på tal om det, igår planerade jag och mike hennes första tillgängliga helg här, det kändes overkligt och helt jäkla underbart.

resan gick förresten bra. jag sov dom fyra första timmarna, avsnjöt jag en god middag och fördrev resten av tiden med lite film. tull och bagageuthämtning tog upp emot två timmar. ångest! men sen möttes jag av mannen och blommor. saknaden har varit stoor! hemma på winter rd hängde det en jätte welcome home - skylt och ballonger var fästa i räcket, barnen stod och hoppade ute på trappan när vi körde upp därefter blev det kramkalas. dom är underbara!

som sagt, nu är jag tillbaka i vardagen. antingen har jobbandet kommit som en chock efter två och en halv veckas ledighet, eller så ligger jag inne med lite jetlag. för så trött jag är, även om jag napat i två omgångar idag. i skrivande stund jobbar jag som sagt och ska säkert göra att tag till. men inget mig emot, barnen sover och jag har lite oth och gossip girl att ta igen.

dags att stänga ner för ikväll, vi hörs snart igen. nu vet ni att jag är hel och att allt har gått bra iaf. plus att du fått lite läsning mamma!

puss






jag har en otrolig mix av bilder på min kamera, och hela bunten får mig att le oavbrutet. ni är dom bästaste bäst vännerna man kan ha, och jag saknar er redan så att jag kan spricka. vi ses snart igen, blink blink.

Kommentarer

Postat av: pullsan

Publicerad 2009-09-23 06:51:25

saknar dig & älskar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela