glad glad glad

Publicerad 2009-10-24 23:14:36 i Allmänt,

igår var trion visserligen inte lika vild, men idag har huvudet varit hemskt tungt. men roligt var det! nu är jag trött, och ska försöka napa lite innan jag börjar om en timme. både jag och jensan jobbar ikväll, stackars oss.     

ps1. jag är glad. glad glad glad! i år ska jag fira min första ordentliga thanksgiving. förra året kan jag inte räkna, det var med famljen. det kändes lite som att jag jobbade. plus att middagen var kosher, och fick delas in i två delar. en kött och en mejeri. i år blir det annorlunda, i år ser jag fram emot det. tack vare min sötnöt. plus att jag har fått långhelg, tordag till måndag är jag ledig. hurra!

ps2. undra om alla kärlek jag sänder hem till birsen kommer fram?

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2009-10-25 09:54:41

Det gör den hjärtat! Den värmer otroligt mycket. Massa kärlek tillbaka!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-26 22:45:15

Mohahahahaha..=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela