roligheter

Publicerad 2009-03-06 05:47:05 i Allmänt,

det har varit en bra kväll. tog mig upp till mallet när jag slutade och mötte upp emma för en mysig middag på ruby tuesday. vilken salladsbar dom har, m-m-mm. fyndade också en bikini på american eagle outfitters. förra sommarens satt inte riktigt som den skulle så jag insåg att det var dags för en ny till florida. det blev en röd. så fin så. 
 
som sagt, skulle varit ledig imorgon men tog mig på att jobba 8am - 1pm. jag ångrar det lite nu i skrivande stund, det hade varit skönt med sovmorgon, men jag ska nog få timmarna att gå snabbt ändå. det är bara minstingen jag ska ha, och han sover ju mest. plus att emma och hennes pojke kommer och myser och lunchar. när jag slutar ska jag åka till ikea, har enorma cravings efter ett marabouchoklad. jag skulle också vilja köpa ett nytt påslakan. vi får se helt enkelt. om jag ens kommer dit, har aldrig kört dit själv. ännu en gång kanske gps'en för bli min bästa vän?
  
min fredagkväll ska bjuda på vad den alltid bjuder på annars; roligheter inne i city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela