allt, allt, allt!

Publicerad 2009-01-29 19:50:36 i Allmänt,

suddenly i see, gud så bra den är. om och om igen spelas den. ohwell, morgonen har iaf avverkats. kid'sU och en micah som vägrade att äta. kämpade  utan resultat i en timme. sen gav jag upp. but still, han är den sötaste jag vet. 
  
om denna dagen bara kunde vara över. inte för att den är speciellt jobbig, för jag gillar ju som sagt torsdagar. men om det ändå kunde bli fredag. min helg ska bli perfekt, det är allt jag begär!
  
dom senaste veckorna har varit jobbiga. inte bara för att jag har jobbat otroligt mycket, det har också varit många tankar som snurrat runt. bra, dåliga, små, stora. men igår ventilerades det. allt är ute. allt, allt, allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela