tillbaka till verkligheten

Publicerad 2009-01-05 19:15:08 i Allmänt,

ovisshet är det värsta som finns. att bara tolka saker utifrån en själv. därför är jag glad att jag vet nu. så jag slipper spekulera och anta. vilken lättnad!
    
så, då var man tillbaka till verkligheten igen. morgonen började med ett kärt starbucks besök tsm med ylva, emma och hennes pojke. sen åkte jag och ylva och gjorde lite ärende, nödvändigheter inhandlades. i denna stund tvättar jag, slängde in mina kläder med barnens kläder, kids's laundry stod ändå på schemat så det kändes som ett smart drag :) om en stund börjar jag jobba för dagen, 5 h idag bara. mjukstart på veckan. ikväll är ett ett efterlängtat avsnitt av gossip girl. can't wait!
   



<3

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-01-05 20:44:51

Reality sucks!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela