lite mer vaken..

Publicerad 2009-01-24 17:36:59 i Allmänt,

nu sitter jag här med mitt kaffe, med hasselnöts smak, i sängen. mitt kaffe gör mig varm, det är jag glad för, är frusen idag. invigde till och med mina skidstrumpor inatt. får inte riktigt rätt på temperaturen i mitt rum. för det ligger ovanför garaget, och är det kallt ute så blir det kallt i garaget och då blir det kallt i mitt rum. det är en ond cirkel. i'm still learning. 
  
ska njuta av ledigheten i min säng en stund till. sen ska jag ta tag i mig själv och redan nu lösa klädeproblemet inför kvällen. jag ska inte handla något nytt. om jag så ska behöva behöva gå i trasor ikväll. och angående kvällen, jag har hört att det kommer bli en tjock dimma. hihi. 
  
om några minuter ringer mamma, har massa att planera inför hennes resa hit. kan ni förstår att hon vaknar upp i mitt rum om två veckor? jag kan inte. det är hemskt som jag saknar henne.
  
taip och sara, såå fina ni var. och att det är jenny som gjort det. wow! :)

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2009-01-25 17:30:18

igår stod jag och charlotte på en balkong i lund och pratade med lina.

Postat av: pillan

Publicerad 2009-01-25 17:31:32

ååå där var massa HP : ) du hade gillat det.

Postat av: Dilan balle äppelmos

Publicerad 2009-01-25 17:42:13

Oh fin blogg.

Vad händer hos dig :) ?



P u s s

/ www.mramin.blogg.se





Postat av: taip

Publicerad 2009-01-26 11:24:59

thanks, de är iofs jennys förtjänast men :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela